﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯Easy Install Instructions:﷯﷯﷯1. Copy the Code﷯﷯2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard﷯﷯3. Click on the "Edit HTML" tab.﷯﷯4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.﷯﷯5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

love song


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

2010年6月13日星期日

13/6/2010 微笑

不知道什么时候开始 我开始喜欢笑
我开始喜欢享受一些开心的事

过去我有很多伤心又难忘的事
过去的我非常不开心
我在夜里喜欢一个人孤独的躺在床上无声的痛哭
哭的滋味我已经尝试一遍又一遍
伤心与痛苦曾经在心里挣扎过
有人说“开心也是一天~不开心也是一天~为何要不开心的渡过每一天呢”
我想了想 其实也很有道理的 虽然人生不如意的事很多
但只要我们稍微以乐观的态度去面对
那肯定可以时常脸上保持微笑

微笑有很多理由
当我们遇到熟人时会微笑向他打招呼
当我们做错事会尴尬的微笑
当我们想起某件开心或可笑的事时 也会自然的微笑起来

但愿所有看到这文章的朋友们 无论遇到什么事都好
都要常保持微笑哦~

0 评论: