﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯Easy Install Instructions:﷯﷯﷯1. Copy the Code﷯﷯2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard﷯﷯3. Click on the "Edit HTML" tab.﷯﷯4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.﷯﷯5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

love song


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

2009年12月27日星期日

错的人

我一直都很相信
相信你的心 是那么的坚定

我一直都很肯定
肯定我在你心里
不会有改变

相遇命中注定的
在人海之中
都是你的身影

我不想就这样失去你
这就是我倔强的个性

也许我 应该学会放手
放开你 也许才会遇到对的人

你的笑容 会留在我的心中
最后我会选择 放开你

0 评论: