﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯Easy Install Instructions:﷯﷯﷯1. Copy the Code﷯﷯2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard﷯﷯3. Click on the "Edit HTML" tab.﷯﷯4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.﷯﷯5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

love song


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

2009年12月26日星期六

距离


被你忽略 因为我不起眼
被你离弃 因为我不珍贵
被你遗忘 因为我不重要
被你伤害 因为我不让你知道我在乎
让你看到我的敏感是多么艰难
让你看到我的软弱是多么艰难
让你看到我的伤痛是多么艰难
让你背起包袱 对我来说是多么的艰难

我甘愿难过 受伤 沉沦 堕落
只要你开怀大笑

但是 如果你真的能给我一个承诺
那么 亲爱的
答应我 要一直这样快乐 好吗?

1 评论:

Erine Ning 说...

thanks for follow me. u have a nice blog wohh `` =]