﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯Easy Install Instructions:﷯﷯﷯1. Copy the Code﷯﷯2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard﷯﷯3. Click on the "Edit HTML" tab.﷯﷯4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.﷯﷯5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

love song


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

2009年12月29日星期二

疼痛

日子一天一天的过去
以为自己已经没事
但是看到的场景
还是...
很痛 心在淌血
思念的很强烈
那感觉忘不了
男人...
值得相信吗?
值得还是不值得?真犹豫...
祝福?怎么我听起来好讽刺..
但...我陈xx还是...真心的祝福你们....
这世界真现实...
说实话..我的真心你看到了吗...
好想哭..好想好想大大声的哭...
但是不能...
因为家人都会问我“怎么了”
我不知道怎样回答他们...
总是说“没事”
所以我忍在心里头...
有朋友问我“为什么你不在夜里哭”
我说“因为在夜晚哭泣是没有声音的”
说出了心里话..
我到底要笑还是哭啊...
我自己也不知道...
哈哈哈...我陈xx还是第一次给男人甩呢...
也爱的如此深...

看来..我..真的..爱..疯..了..



0 评论: