﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯Easy Install Instructions:﷯﷯﷯1. Copy the Code﷯﷯2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard﷯﷯3. Click on the "Edit HTML" tab.﷯﷯4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.﷯﷯5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

love song


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

2009年12月27日星期日

思念的岸边

你站在哪儿 我靠在这边
我们两个就像是一条平行线















你走向右边 我走向左边
我们两个永远都碰不到面

曾几何时
我们所拥有的回忆
就像海水般 凭空蒸发














曾几何时
我们所拥有的默契
就像数学般 一加一等于二

如今
可怜的我爱上了幸福的你
幸福的你却暗恋着前方的她
我只能够摇着头说
爱情本来就是不公平的
没有重量的它 一向来都是不公平的

我站在岸边
望着幸福的门外
却永远也进不了 打不开
祝你幸福
我会默默地在思念的岸边 坚强的活下来

0 评论: