﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯Easy Install Instructions:﷯﷯﷯1. Copy the Code﷯﷯2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard﷯﷯3. Click on the "Edit HTML" tab.﷯﷯4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.﷯﷯5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

love song


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

2010年1月3日星期日

别担心我

众人面前…我用尽全力不让嘴角胯下来
独自一人的时候…我没有扬起嘴角的力气

众人面前…我遮盖我所有的负面情绪
独自一人的时候…我找不到足以容纳我负面情绪的容器

众人面前…我常为别人分忧解劳
独自一人的时候….我任由烦恼吞没自己

其实…我并不是故意要在人前武装自己
只是…我不想让身边的人为我担心而已

我情愿忍着烦恼伤痛…也不愿到给身边的人麻烦
别担心….我不会就此倒下
只不过….需要点时间复原而已

0 评论: