﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯Easy Install Instructions:﷯﷯﷯1. Copy the Code﷯﷯2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard﷯﷯3. Click on the "Edit HTML" tab.﷯﷯4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.﷯﷯5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

love song


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

2010年1月19日星期二

爱情的味道

爱情 总是在人没防备的那刻闯进来
有人问我 爱情究竟是苦涩的 是香甜的
还是如白开水一样 无色无味的

我曾遇过一个人 他说 爱情是苦涩的
他是一个大男生
他说 他辛苦赚钱让爱的女生有好日子过
可那女生却背着他和另一个男生交往
他吃过他留下来的泪水 竟不是咸的 而是苦涩

我也曾遇过一个人 她说 爱情是香甜的
她是一个小女生
她说 当她看到男朋友捧着一大束花等她 心里是甜甜的
当她和男朋友共享一块巧克力蛋糕时 心里是又香又甜的

我还遇过一个人 他说爱情是无味的
他是一个中年男人
他说 每天放工回家 等待他的不再是一个热情的拥抱
而是一顿了冷冷的晚餐 和一个熟睡的女人

三个人的坚持自己的理论是对的
可我说 爱情 其实是有很多味道
深爱一个人时 是香甜的
被爱的人背叛时 是苦涩的
厌倦了一个曾经爱过的人 是无味的

那 属于你的爱情 又是什么味道呢?

0 评论: