﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯Easy Install Instructions:﷯﷯﷯1. Copy the Code﷯﷯2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard﷯﷯3. Click on the "Edit HTML" tab.﷯﷯4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.﷯﷯5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

love song


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

2010年1月2日星期六

祝大家...哈比牛year.....新年快乐....

我好想念学校哦
但又不能回去
因为我要走入社会大学啦..哈哈(不好笑)

今天是回宿舍日子
我真想跟去看看啊
咳...就是“不能”啊..T.T
伤心..没得住新宿舍...

^^...但没关系..我会回去看看的...
朋友们..要想我哦...

祝大家..新年快乐..
把2009年不好的事就都忘光光吧...
新的2010年要开开心心的笑哦...
可不要脸臭臭的哦...会不帅不美的...
嘻嘻呵呵..

对了..今年初三和高三的毕业生...
你们考试要gamateh...加油哦...
我支持你们...^^

0 评论: