﷯ ﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯﷯ ﷯﷯﷯﷯Easy Install Instructions:﷯﷯﷯1. Copy the Code﷯﷯2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard﷯﷯3. Click on the "Edit HTML" tab.﷯﷯4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.﷯﷯5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

love song


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

2010年1月17日星期日

其实
我真的是一个什么都害怕的人
我怕寂寞
我怕没回复我的短讯
我怕没人回的msn
我怕一个人吃饭
我怕别人对我感到生气
我怕我不是一个好的朋友
我怕老朋友忘记我
我怕妈妈明明失望
却装着美关系的样子
我怕弟弟发现
我不是他心目中那个很棒的姐姐
我怕有一天他们发现
我不是他们想象中那么的好
我怕有一天发现
我只是一个不被需要的存在

0 评论: